پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده

پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده,پاورپوینت بهترین کتاب رفتار مصرف کننده,دانلود پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده,پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده عوامل درونی و بیرونی

در 217 اسلاید با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات217حجم4463/826 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 217 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش جامعه شناسي خرید سنت جامعه شناسي رسمي –خريد پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده|42100855|golden|پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده,پاورپوینت بهترین کتاب رفتار مصرف کننده,دانلود پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده,پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده عوامل درونی و بیرونی
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده می باشد.


در 217 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات217حجم4463/826 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل
دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 217 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


جامعه شناسي خرید

سنت جامعه شناسي رسمي
–خريد در مطالعات كلاسيك جامعه شناختي، ابتدا موضوعي عقلاني بوده، بعدها با اضافه شدن مفهوم فراغتي و تفريحي، به جنبه‌هاي فرهنگي خريد هم توجه شد.
•مثل مطالعات استون، ویلیام زیکموند و رابرت ویلیامز
سنت انتقادي
–در اين رويكرد «نمايش لذت بخش، نگاه افسونگر، بازي وسوسه انگيز شكل‌ها و رنگ‌ها و غيره» موجب فريب پرسه زن مي‌شود.
•مثل مطالعات والتر بنیامین در کتاب پروژه پاساژها
مطالعات فرهنگي
–توجه به چغرافیای فروش مثل راه آهن، پاساژ و غیره
–توجه به هویت و سبک زندگی
–در خرید هم لذت و هم اضطراب نهفته است


مقدمه
مصرف‌کنندگان از لحظة تولد با نام‌هاي تجاري، محصولات و نحوة خريد آشنا نيستند، بلکه در طول زمان آنها را ياد مي‌گيرند.
اطلاعات در حافظه سازماندهي مي‌شود، زيرا سازماندهي اطلاعات، بازيابي آن را تسهيل مي‌کند.

يادگيري مشاهده‌اي

زماني رخ مي‌دهد که افراد رفتار و نتايج رفتار ديگران را مي‌بينند و آنها را به خاطر مي‌سپارند و از اين رفتار‌ها مي‌آموزند.
تقليد رفتار ديگران را مدلسازي مي‌نامند.


کاربرد قواعد شرطي‌سازي کلاسيک

lتكرار: بازاريابان تلاش دارند که پيوستگي را شرطي کنند و مطمئن شوند که مشتريان به تعداد کافي در معرض اين تبليغات قرار گرفته‌اند. از سوي ديگر، ممكن است مشتريان به شنيدن يا ديدن محرک بازاريابي عادت کنند (مسئله‌اي که آنها را از توجه کردن باز مي‌دارد).
lوابستگي شرطي محصول: به‌طور مثال، تحقيقات نشان داده که تبليغ خودکار همراه با موسيقي خوشايند موجب افزايش احتمال خريد (در مقايسه با تبليغ همان خودکار با موسيقي ناخوشايند) شده است.
lکاربردهايي از تعميم محرک
–نام تجاري خانوادگي
–توسعه خط محصول
–کسب جواز
–بسته‌بندي مشابه

کاربرد يادگيري مشاهده‌اي

در اين ديدگاه، ضرورتي ندارد که مشتريان حتماً توسط بازاريابان به‌دليل رفتارهاي خريد خود پاداش بگيرند يا تنبيه شوند.
در عوض، بازاريابان بايد نشان دهند که مدل‌هاي مطلوب نيز (الگوهاي مورد توجه مصرف‌کنندگان) از محصولات آنها استفاده كرده و اغلب مشتريان، با تقليد از اين عمال رفتار مورد نظر را تكرار مي‌كنند.


عنوان :

فصل اول : رفتار مصرف کننده

فصل دوم:ادراک

فصل سوم:يادگيري و حافظه

فصل چهارم:انگيزش، درگيري ذهني و ارزش‌ها

فصل پنجم:نگرش

فصل ششم : ارتباطات و تغییر نگرش

فصل هفتم : خود، شخصیت و احساسات

فصل هشتم : گروه و رهبران ایده

فصل نهم : خانواده

فصل دهم : طبقه اجتماعي و درآمد






"