دانلود تحقیق در مورد وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها docx

دانلود تحقیق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها doc,تحقیق کامل وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها ,تحقیق درباره وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق با موضوع وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها با فرمت ورد,تحقیق در مورد وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها چیست,تحقیق دانش آموزی درباره وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق دانشجویی درباره وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها

دانلود تحقیق در مورد وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها docx هدف از این تحقیق بررسی وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها با فرمت docx مشخصات فایل تعداد صفحات 86 حجم 148/570 کدانلود تحقیق در مورد وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها docx|42098672|golden|دانلود تحقیق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها doc,تحقیق کامل وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها ,تحقیق درباره وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق با موضوع وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها با فرمت ورد,تحقیق در مورد وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها چیست,تحقیق دانش آموزی درباره وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها,تحقیق دانشجویی درباره وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع دانلود تحقیق در مورد وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها docx می باشد.

دانلود تحقیق در مورد وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها docx

هدف از این تحقیق بررسی وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها با فرمت docx


مشخصات فایل
تعداد صفحات86
حجم148/570 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها با فرمت docx در قالب 86 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


فهرست مطالب
وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها
2-1-1 سیر تكامل وسایل ارتباط جمعی:15
2-1-2 انواع رسانه‌ها:35
2-1-2-1 رسانه‌هاي ديداري:35
2-1-2-2 رسانه شنیداری:35
2-1-2-3 رسانه نوشتاری:35
2-1-2-4 رسانه اینترنتی:35
2-1-2-5 رسانه‌های جدید:35
2-1-3 اينترنت:37
2-1-4 تاريخچه اينترنت در جهان:38
2-1-5 تاریخچه اینترنت در ایران:47
2-1-6 شبکه های اجتماعی:49
2-1-6-1 آشنایی با شبکه های اجتماعی اینترنتی:50
2-1-6-2 شبکه های اجتماعی اینترنتی در دنیا:51
2-1-6-3 شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران:52
2-1-7 نگاهي به شبكه فيس بوك:53
2-1-7-1 تاریخچه، اهداف و اصول کلی:53
2-1-8 قابلیتهای فیس بوک:63
2-4 پیشینه تحقیق:131


تقریباً تا 5000 سال قبل هیچ گونه سیستمی برای کتابت وجود نداشت. با وجود اینکه فرهنگ انسانی در روندی شتابان روبه پیشرفت داشت، هنوز هیچ گونه وسیله ارتباطی که بر زمان و مکان غلبه کند. اختراع نشده بود به استثنای وسایلی مانند پرچم ها، دود و یاطبل‌ها. همه جوامع قبل از اخترا ع خط، تقریباً وابسته به قدرت صدای انسان بودند تا بر فاصله غلبه کنند و تنها وسیله ضبط هم حافظه بشری برای نگهداری محفوظات در طول زمان به حساب می آمد.

در جوامعی که به ارتباطات شفاهی محدود شده بود. قصه گویان، اسطوره ها و حماسه ها و قصه ها را سینه به سینه به نسل های جدید یاد می دادند تا بدین وسیله تاریخ جمعیت آنها حفظ شود از آنجائیکه همه افکار بدین وسیله برای همیشه ضبط نمی شد، جوامع مختلف با این مشکل روبرو بودند که چگونه فناوری های پیچیده و یا فرهنگ غنی خود را حفظ کنند.


کتابت همه این معیار ها را تغییر داد. نوشته در واقع دومین انقلاب بزرگ ارتباطی بود که بعد از اختراع کلام و زبان در حدود 40 و اندی هزار سال قبل ظاهر شد. البته تا زمان اختراع یک سیستم نوشتاری مؤثر زمان زیادی طی شد. اولین محملی که مردم برای نوشتن از آن استفاده کردند سنگ بود که بسیار دست و پا گیر بود و به راحتی قابل جابجایی نبود.

در طول چند قرن محملهای نوشتاری قابل حمل تری بوجود آمد مثل طومار ها و الواح . برای اولین بار امکان حفظ و ارسال مدارك به فواصل دور دست با به کار گیری همین الواح و طومار ها امکان پذیر شد و حکومت بر سر زمینهای فتح شده آسانتر شد.


قرنها بعد وقتی کتاب به صورتی عرضه شد که ته صفحات به صورت شیرازه بسته شده بود. قابلیت حمل آن به مراتب افزایش یافت. ولی تهیه یک نسخه از روی کتاب کار طاقت فرسایی بود. به کار بردن شاه پر پرندگان به جای قلم و همراه دوات توسط یک نسخه بردار ماهر کاری سخت محسوب می شد و یکسال و یا بیشتر وقت می برد در نتیجه کتاب در نسخه های فوق العاده محدودی عرضه می شد.

یکی از نقاط عطف در تاریخ ارتباطات بشری زمانی شکل گرفت که یوهانس گوتنبرگ دستگاه چاپ متحرک خود را با حروف فلزی قابل تغییر و دارای قابلیت جابجایی عرضه کرد. عصر چاپ از سال 1455 میلادی آغاز شد. در آن سال گوتنبرگ 200 نسخه از کتاب مقدس معروف خود را به چاپ رساند. او سالهای متمادی کار کرد تا اختراعش را تکمیل کند.







"