دانلود تحقیق رضایت تحصیلی و دوره یادگیری الکترونیکی با فرمت ورد

دانلود تحقیق رضایت تحصیلی,تحقیق رضایت تحصیلی doc,تحقیق کامل رضایت تحصیلی,تحقیق درباره رضایت تحصیلی,تحقیق رضایت تحصیلی با فرمت ورد,تحقیق درمورد رضایت تحصیلی چیست,تحقیق دانش آموزی درباره تحصیل,تحقیق دانشجویی درباره تحصیل

هدف از این تحقیق بررسی رضایت تحصیلی و دوره یادگیری الکترونیکی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات29حجم43/336 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی رضایت تحصیلیدانلود تحقیق رضایت تحصیلی و دوره یادگیری الکترونیکی با فرمت ورد|42097627|golden|دانلود تحقیق رضایت تحصیلی,تحقیق رضایت تحصیلی doc,تحقیق کامل رضایت تحصیلی,تحقیق درباره رضایت تحصیلی,تحقیق رضایت تحصیلی با فرمت ورد,تحقیق درمورد رضایت تحصیلی چیست,تحقیق دانش آموزی درباره تحصیل,تحقیق دانشجویی درباره تحصیل
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع دانلود تحقیق رضایت تحصیلی و دوره یادگیری الکترونیکی با فرمت ورد می باشد.


هدف از این تحقیق بررسی رضایت تحصیلی و دوره یادگیری الکترونیکی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات29حجم43/336 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی رضایت تحصیلی و دوره یادگیری الکترونیکی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

رضایت تحصیلی

خودتوانی اینترنتی یادگیرنده

پاسخگویی به موقع مدارس

انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی

کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی

کیفیت فناوری

سودمندی سامانه

سهولت استفاده از سامانه

تنوع در ارزیابی

منابع

رضایت از یادگیری الکترونیکی سطحی از عملکرد سامانه یادگیری الکترونیکی است که کاربران پس از استفاده از آن مشاهده می‌کنند. رضایت دانشجویان در محیط آموزش مجازی به عوامل ارتباطات و تعامل، بازخورد، آماده‌سازی و دسترسی به زمینه‌هایی برای روشهای تدریس و کسب دانش و تشویق را شامل می‌شود. در محیط‌های آموزش مجازی برای یک استاد خوب، داشتن تجهیزات قابل اعتماد بسیار مهم است و برای دانشجویان نیز باید شرایط و فرصت‌هایی فراهم شود تا در بحث‌ها و دوره‌های آنلاین مشارکت کنند(آن، شین و لیم،2009).

لچر و نوس در رضایت تحصیلی هشت عامل را مؤثر می‌داند که عبارتند از: اعتماد به نفس، رضایت از برنامه‌های درسی، آموزشی و کلاس‌ها، رضایت از کیفیت تدریس و مواد درسی، رضایت از فعالیت‌های فوق برنامه و فرصت‌های شغلی، رضایت از کیفیت و ارائه بازخورد توسط اساتید، رضایت از میزان تسهیلات و رضایت از کیفیت و تعاملات و مشارکت دانشجویان. دو بعد رضایت از کیفیت محتوای درسی و مشارکت دانشجویان دارای کمترین تأثیر و اعتماد به نفس، فعالیت‌های فوق برنامه، فرصت‌های شغلی و کیفیت تدریس دارای بیشترین تأثیر بر رضایت تحصیلی دانشجویان می‌باشند(لچر،2010). رضایت باعث برانگیخته شدن علاقه و تمایل بیشتر به جستجو و کنجکاوی، کشف ایده‌های نوین و گسترش باور و اندیشه و عمل می‌گردد. عواطفی مثل تنفر، افسردگی، ترس و خشم از شرایط نامطلوب، امکانات آموزشی و محیط نامطلوب باعث کاهش انگیزه و رضایت تحصیلی می‌گردد(اکمن و فریسن،1986).






"