دانلود تحقیق رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق رسانه,تحقیق رسانه doc,تحقیق کامل رسانه,تحقیق درباره رسانه,تحقیق رسانه با فرمت ورد,تحقیق درمورد رسانه چیست,تحقیق دانش آموزی درباره رسانه,تحقیق دانشجویی درباره رسانه

دانلود تحقیق رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد هدف از این تحقیق بررسی رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کدانلود تحقیق رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد|42097177|golden|دانلود تحقیق رسانه,تحقیق رسانه doc,تحقیق کامل رسانه,تحقیق درباره رسانه,تحقیق رسانه با فرمت ورد,تحقیق درمورد رسانه چیست,تحقیق دانش آموزی درباره رسانه,تحقیق دانشجویی درباره رسانه
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع دانلود تحقیق رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد می باشد.

دانلود تحقیق رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم50/47 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی رسانه های جمعی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

رسانه های جمعی

2-1-1-انواع ارتباط

2-1-2-رسانه های گروهی

2-1-3-پیدایش رسانه ها

2-1-3-1-رسانه های چاپی

2-1-3-2-رسانه های الکترونیکی(رادیو و تلویزیون)

2-1-3-3-رسانه های جدید الکترونیک(رسانه های تله ماتیک)

2-1-4- شکل گیری فرهنگ رسانه ای

2-1-5- نظریه های رسانه

2-1-5-1-نظریه جامعه توده وار

2-1-5-2-نظریه مارکسیسم(کلاسیک)

2-1-5-3-نظریه اقتصاد سیاسی رسانه

2-1-5-4-نظریه مکتب فرانکفورت

2-1-5-5-نظریه کارکردگرایی ساختاری

2-1-6-کارکرد و نقش رسانه های ارتباط جمعی

منابع

رسانه ها مهمترین و موثرترین ابزار انتقال اطلاعات و آگاهی ها در تحقق فرایند ارتباطات هستند. در فرهنگ فارسی «عمید» مقابل کلمه«رسانه» آمده است: « هر وسیله که مطلب یا خبری را به اطلاع مردم برساند، مانند رادیو و تلویزیون و روزنامه». امروزه به مدد تکنولوژی جدید و رشد ابزارهای انتقال اطلاعات و مبادله افکار و عقاید از طریق مطبوعات، رادیو و تلویزیون ساختار رسانه های سنتی برهم خورده و جهان ارتباطات وارد مرحله جدیدی از حیات خود شده است.

رسانه ها(رادیو، تلویزیون، مطبوعات، سینما و ...) وسایل شگرفی هستند که مظهر ارتقای تکنولوژیک انسانند و پرتاب جوامع را به سوی آینده موجب شده اند. این مسایل در چرایی عادات تازه، تکوین فرهنگ های جدید جهانی، تغییر در رفتار و خلق و خوی انسان ها و روشهای زندگی و بالاخره کوچک شدن کره زمین و همسایگی ملل دوردست سهمی شگرف بر عهده گرفته اند. چنانکه برخی عصر حاضر را «عصر ارتباطات» خوانده و میزان پیوند یک جامعه را با افق شگرف تغییرات نوین و میزان تحرک آن در زمینه ارتباطات می دانند( سیدمحسنی،1389: 9-10).






"