دانلود تحقیق رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت ورد

دانلود تحقیق رسانه,تحقیق رسانه doc,تحقیق کامل رسانه,تحقیق درباره رسانه,تحقیق رسانه با فرمت ورد,تحقیق درمورد رسانه چیست,تحقیق دانش آموزی درباره رسانه,تحقیق دانشجویی درباره رسانه

دانلود تحقیق رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت ورد هدف از این تحقیق بررسی رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 35 صفحه ودانلود تحقیق رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت ورد|42097077|golden|دانلود تحقیق رسانه,تحقیق رسانه doc,تحقیق کامل رسانه,تحقیق درباره رسانه,تحقیق رسانه با فرمت ورد,تحقیق درمورد رسانه چیست,تحقیق دانش آموزی درباره رسانه,تحقیق دانشجویی درباره رسانه
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع دانلود تحقیق رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت ورد می باشد.

دانلود تحقیق رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم103/855 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی رسانه و نظرات مرتبط با وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

نظریات مرتبط با اثرات وسایل ارتباط جمعی

نظریات برجسته سازی

دیپلماسی رسانه ای

خبرگزاری ها

دسته بندی خبرگزاری ها

خبرگزاری ها در ایران

تبلیغات

نقش های متفاوت

رسانه حکومت

پیدایش خبرگزاری ها

جمع بندی مباحث

منابع

ﺩﺍﻧﺸــﻤﻨﺪﺍﻥ ﺑﺎ ﻣﺸﺎﻫﺪﺓﺁﺛﺎﺭﺍﺟﺘﻤﺎﻋی ﻣﻬﻢ ﺭﺳــﺎﻧﻪﻫﺎ، ﺣﺎﺿﺮﺑﻪﭘﺬﻳﺮﺵﻧﻈﺮﻳﻪ «ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺗﺄﺛﻴﺮ» ﻧﺸﺪﻧﺪ. ﻳﻜی ﺍﺯﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﻬﻢ ﺭﺩ ﺍﻳﻦ ﻧﻈﺮﻳﻪﻭﺑﺎﺯﮔﺸــﺖ ﺑﻪﻧﻈﺮﻳﻪﺭﺳــﺎﻧﻪﻫﺎی ﻗﺪﺭﺗﻤﻨــﺪ، ﭘﻴﺪﺍﻳﺶﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻥ،ﺑﻪﻋﻨﻮﺍﻥ ﺭﺳــﺎﻧﻪﺍیﻧﻮﻳﻦ،ﺩﺭﺩﻫﻪﻫﺎی 1950 ﻭ 1960 ﺑﻮﺩ ﻛﻪﺍﺯﺭﺳــﺎﻧﻪﻫﺎیﻗﺒﻠیﺟﺬﺍﺏﺗﺮﻭﭘﺮﺗﺄﺛﻴﺮﺗﺮﺑﻪ ﻧﻈﺮﻣی ﺭﺳﻴﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻫﻢ ﺗﺄﺛﻴﺮﺍﺕ ﺑﺎﻟﻔﻌﻞ ﻭ ﻫﻢ ﺗﺄﺛﻴﺮﺍﺕ ﺑﺎﻟﻘﻮﻩ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣیﺷﻮﺩ.ﺍﻟﮕﻮی ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﺭﺍ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﺑﺎﺭﺍﻟﻴﺰﺍﺑﺖ ﻧﻮﺋﻞ ﻧﺌـﻮﻣﺎﻥ ﺩﺭﻣﻘـﺎﻟﻪ ﺧﻮﺩﺑﻪﻧﺎﻡ «ﺑﺎﺯﮔﺸــﺖ ﺑﻪﻣﻔﻬﻮﻡ ﺭﺳﺎﻧﻪﻫﺎی ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ» ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻛﺮﺩ. (1973) ﻧﻈﺮﻳﻪﻣﺎﺭﭘﻴﭻ ﺳﻜﻮﺕ ﺍﻭ، ﺑﺎ ﻧﻈﺮﻳﻪﺗﺄﺛﻴﺮﺍﺕ ﻗـﺪﺭﺗـﻤﻨﺪ ﺭﺳـﺎﻧﻪﻫﺎ ﻣﻄـﺎﺑﻘـﺖ ﻣی ﻛﻨﺪ (ﺳــﻮﺭﻳﻦ و تانکارد، 405:1381).

ﺧﻼﺻــﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪﺩﺭﻣﺮﺣﻠﻪ ﺍﻭﻝ ﻋﻮﺍﻣــﻞ ﻣﺤﺘﻮﺍﻳی ﺩﺭﺍﻳﺠﺎﺩﺗﺄﺛﻴﺮﺍﺕ ﺑﺮﺗﺮی ﺩﺍﺷــﺘﻨﺪ. ﺩﺭﻣﺮﺣﻠﻪﺩﻭﻡ، ﻭﻳﮋﮔﻴﻬﺎی ﻓﺮﺩی ﻣﻬﻤﺘﺮﻗﻠﻤﺪﺍﺩﻣی ﺷــﺪﻧﺪ ﻭ ﺳــﻮﻣﻴﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻃﺒﻖ ﻧﻈﺮﺍﺳﭗ،ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﺤﺘﻮﺍﻳی ﻭﻓﺮﺩی ﺑﺎ ﻫﻢ ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺷــﺪﻧﺪ. ﻣﺮﺣﻠﻪﺍﻭﻝ ﺭﺳﺎﻧﻪﻫﺎﺭﺍ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﻄﻠﻖ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻠﻘی ﻣی ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺳﻮﻡ ﻣﺠﺪﺩﺍ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﺩﺍﻧﺴﺘﻨﺪ. ﻧﻈﺮﻳﻪﻫﺎ ﻳﺎﺭﻭﻳﻜﺮﺩﻫﺎی ﭘﮋﻭﻫﺸــی ﻣﺘﻌﺪﺩی ﻛﻪ ﻃی ﺣﺪﻭﺩﻧﻴﻢ ﻗﺮﻥ ﭘﮋﻭﻫﺶﺩﺭﻣﻮﺭﺩﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺟﻤﻌی ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷــﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺑﻪﭘﺎﺳــﺨﻬﺎیﻣﺘﻔﺎﻭﺗی ﺑﺮﺍیﭘﺮﺳﺶﺑﻪﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﺛﺮﻫﺎیﺍﺭﺗﺒﺎﻁﺟﻤﻌی ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩﻩﺍﻧﺪ.






"