دانلود تحقیق انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق انگیزش,تحقیق انگیزش doc,تحقیق کامل انگیزش,تحقیق درباره انگیزش,تحقیق انگیزش با فرمت ورد,تحقیق درمورد انگیزش چیست,تحقیق دانش آموزی درباره انگیزش,تحقیق دانشجویی درباره انگیزش

هدف از این تحقیق بررسی انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات14حجم30/500 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی انگیزش تحصیلی ودانلود تحقیق انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد|42096498|golden|دانلود تحقیق انگیزش,تحقیق انگیزش doc,تحقیق کامل انگیزش,تحقیق درباره انگیزش,تحقیق انگیزش با فرمت ورد,تحقیق درمورد انگیزش چیست,تحقیق دانش آموزی درباره انگیزش,تحقیق دانشجویی درباره انگیزش
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع دانلود تحقیق انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد می باشد.


هدف از این تحقیق بررسی انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات14حجم30/500 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

2-1- مقدمه

2-2- انگیزش تحصیلی

2-3- الگوهای انگیزشی

2-4- نظریات یادگیری

2-5- نظریه‌های رفتاری

2-6- نظریه شرطی‌سازی کلاسیک

2-7- نظریه کوشش و خطا

2-8- نظریه شرطی‌سازی کنش‌گر

منابع

مشاور مدرسه در حوزه‌های تخصصی متنوع و گوناگونی در مدارس مسئولیت دارد . عوامل متعددی حدود و وسعت کارکرد مشاوران را تعیین می‌کند. از جمله این عوامل می‌توان ویژگی‌های شخصی وسطح رشد دانش آموزان،صلاحیت‌های انگیزشی و علمی‌و دانش به روز مشاوران، ماهیت و ارزشی که مدرسه و جامعه برای خدمات مشاوره ای قایل است، دامنه برنامه‌های درسی مدرسه، میزان پذیرش مشاوران توسط مدیر و معلمان مدرسه و منابع در دسترس مدرسه را نام برد.نخستین و مهمترین وظیفه مشاور، مشاوره کردن است.نقش‌های دیگر او مانند مشورت کردن، پژوهش گری و مربی گری همه در راستای نقش اصلی او هستند. مشاوران کارآمد باید با خلاقیت‌های خود پیوسته راه‌های تازه ای جهت اجرای مسئولیت‌های حرفه‌ای خود بیابند (نوابی نژاد، 1380).

دانش آموزان دوره متوسطه، سن نوجوانی را سپری می‌سازند. نوجوانی دوره پیچیده ای از زندگی است که معمولا سنین 11تا 16سالگی را شامل می‌شود.در این دوره، مجموعه عوامل مرتبط و به هم پیوسته زیستی- روانی - اجتماعی باعث تغییرات مشخص در شکل و اندازه ظاهری بدن و دگرگونی در رفتار و عواطف نوجوان می‌گردد. لازم به یاد آوری است که شرایط اجتماعی – اقتصادی- فرهنگی و جغرافیایی در آغاز و پایان این دوره موثرند(شفیع آبادی، 1384).






"