تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای

محصولات رسانه‌ای,کمپانی‌های رسانه‌ای,بازار تعیین کننده استراتژیک,دانلود مقالات رشته مدیریت رسانه,دانلود مقالات مدیریت رسانه,خرید مقالات مدیریت رسانه,سیستم همکاری در فروش فایل

کمپانی‌های رسانه‌ای در سراسر جهان در تلاش هستند تا با تغییرات گسترده درونی و بیرونی که در نوع تولیدات، افزایش سریع رقابت، از بین بردن مخاطبان قبلی و بر اساس اطلاعاتی، سازگار شده و مانع از جا افتادن یک الگوی غالب در بازار و تغییر در پتانسیل‌های کمپانیتغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای|42041930|golden|محصولات رسانه‌ای,کمپانی‌های رسانه‌ای,بازار تعیین کننده استراتژیک,دانلود مقالات رشته مدیریت رسانه,دانلود مقالات مدیریت رسانه,خرید مقالات مدیریت رسانه,سیستم همکاری در فروش فایل
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع تغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای می باشد.


کمپانی‌های رسانه‌ای در سراسر جهان در تلاش هستند تا با تغییرات گسترده درونی و بیرونی که در نوع تولیدات، افزایش سریع رقابت، از بین بردن مخاطبان قبلی و بر اساس اطلاعاتی، سازگار شده و مانع از جا افتادن یک الگوی غالب در بازار و تغییر در پتانسیل‌های کمپانی‌ها شوند


مشخصات فایل
تعداد صفحات21حجم0/37 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود مقاله رشته مدیریت رسانهتغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای مقدمهکمپانی‌های رسانه‌ای در سراسر جهان در تلاش هستند تا با تغییرات گسترده درونی و بیرونی که در نوع تولیدات، افزایش سریع رقابت، از بین بردن مخاطبان قبلی و بر اساس اطلاعاتی، سازگار شده و مانع از جا افتادن یک الگوی غالب در بازار و تغییر در پتانسیل‌های کمپانی‌ها شوند. نیاز به فهم وسازگاری کمپانی‌های رسانه‌ای با شرایط جدید روزبه‌روز در حال افزایش است. زیرا چنین تغییراتی منجر به شکست محصولات موجود و جدید شده و در نهایت منجر به از بین رفتن ارزشها و شکست کمپانی می‌شود. در این فصل محدوده وسیعی که تاثیرات زیادی بر تغییر در صنعت رسانه‌ها گذاشته و آنها را وادار به تغییر استراتژی‌های موجود و ایجاد استراتژی‌های جدید در جهت حفظ بقا کمپانی و رشد در سالهای آینده کرده را مورد بررسی قرار می‌دهیم. چهار تاثیر درونی و بیرونی در فعالیت کمپانی‌های رسانه‌ای موثر است. تاثیرات محیطی بیشترین تغییر را در جامعه و محیط تمامی کارهای تجاری ایجاد می‌کند. سیاست خاص رسانه‌ای تغییرات حاضری که رسانه‌ها مورد توجه قرار داده و در جامعه کنترل می‌شود را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تاثیر خاص بازار با فاکتورهای متغیر بازار خاص کمپانی‌ها در ارتباط است. تاثیرات خاص هر کمپانی شامل فاکتورهایی در کمپانی می‌شود که تغییرات را ایجاد می‌کنند. در شکل 1 تاثیرات با رنگ خاکستری نشان داده شده و موارد ارتباط با استراتژی محیط بیرونی که در سال 1980 آغاز شد و تا حد زیادی تحت تاثیر گفته‌های porter‌(1980-1985-1990) بود را مشخص می‌کند. این موارد بیشتر به فاکتورهای گسترده‌ای که در بیرون باعث ایجاد رقابت، مزیت و محدودیت‌ها می‌شود، تمرکز دارد. تاثیرات داخل کمپانی در شکل با رنگ سفید نشان داده شده است و بازتاب دهنده فاکتورهای داخلی در ارتباط با توانایی‌های كمپانی و شایستگی‌ها است که در ارتباط زیادی با افکار استراتژیک وابسته به منبع است. تاثیراتی که کمپانی‌های رسانه‌ای را وادار به تغییر می‌کند،‌را باید با شرکت در ایجاد عقاید استراتژیک منحصر به فرد و توسعه استراتژی برطرف کرد. این نیاز به دلیل اینکه اغلب رسانه‌های در حد کوچک ویا متوسط بوده و قبلا تنها یک محصول و خدمات خاص را در یک چرخه نسبتا طولانی مدت ارائه می‌دادند، رقابت آمیز است. در دهه‌های اخیر،‌کمپانی‌های رسانه‌ای بسیار بزرگتر از کمپانی‌های متوسط ایجاد شده‌اند. کلمات کلیدی:محصولات رسانه‌ایکمپانی‌های رسانه‌ایبازار تعیین کننده استراتژیک فهرست مطالبتغییرات محیطی و بازار تعیین کننده استراتژیک درکمپانی‌های رسانه‌ای 1مقدمه 1تاثیرات محیطی عمومی 4توسعه سرمایه‌های جهانی و موسسات مالی 5بهبود زیرساختهای ارتباطی 6دستیابی به تجارت جهانی 8تاثیرات سیاست‌ خاص در رسانه‌ها 11تبلیغ تجارت در محصولات رسانه‌ای 13تبلیغ کارهای کوچک 13تنظیم و یکپارچگی تمرکز 13تاثیرات خاص بازار 14افزایش سریع رقابت 14توسعه اقتصادی بدون توجه 15تغییر در انتخابهای تبلیغاتی 16تاثیرات خاص کمپانی 17




"