مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکیمبانی نظری , پیشینه تحقیق, تجارت الکترونیکی
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پمبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی|40085920|golden|مبانی نظری , پیشینه تحقیق, تجارت الکترونیکی
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیکی می باشد.
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)- همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
- توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
- پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
- رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
- منبع : دارد (به شیوهAPA)
- نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از مبانی نظری متغیر:
تجارت الکترونیکی
بهكارگیری نوآوریهای فناوری در زمینههای تجاری تأثیرات شگرفی داشته است .بهكارگیری نوآوریهای فناوری نوعی تغییر است كه بر فراگردها و اجزای نظام تجاری تأثیرگذار بوده و جهت این تاثیرات نیز معمولا مثبت است. یكی از نوآوریهای مذكور بهكارگیری ابزارهای الكترونیكی و بهویژه اینترنت در نظام تجاری است. این نوآوری و تغییر كه تجارت الكترونیكی نام دارد، مزایای متعددی برای سازمانها به همراه دارد، به همین دلیل بسیاری از شركتها نسبت به استفاده از آن تمایل دارند (حاج کریمی و عزیزی،1387(.
بهكارگیری تجارت الكترونیكی اكنون یك گزینه اختیاری نیست، بلكه نوعی اجبار است و شركتها ناگزیر از بهكارگیری آن هستند. اگرچه بیشتر مبادلههای تجاری هنوز از طریق مجاری مرسوم انجام می گیرد، شمار مصرفکنندگان و موسسههای بازرگانی که در حال استفاده از اینترنت برای تجارت الکترونیکی هستند، رو به افزایش است. برای شناسایی عوامل موثر بر بهكارگیری تجارت الكترونیكی ابتدا باید مفهوم تجارت الكترونیكی را شناخت (seyal et.al 2004).
منظور از تجارت الکترونیکی، استفاده از اینترنت و وب برای انجام تجارت است. بهعبارت کلیتر، تجارت الکترونیکی یعنی اینکه تبادلات تجاری را بهصورت دیجیتالی بین سازمانها و افراد انجام دهیم. یعنی انجام تبادلات از طریق اینترنت و وب. تجارت الکترونیکی فرایند خرید و فروش کالاها بهصورت الکترونیکی میباشد و از تراکنشهای کسب وکار رایانهای، اینترنت و دیگر فنآوریهای شبکهای دیجیتالی استفاده میکند. تجارت الکترونیکی شامل بازاریابی، پشتیبانی مشتریان، تحویل و پرداخت میشود (Laudon 2010). تجارت الكترونیكی، خرید و فروش از طریق اینترنت است (Chaffy 2002).
OECD[1] نیز تجارت الکترونیکی را بدین صورت تعریف می کند: تجارت الكترونیكی مبادله الكترونیكی است كه خرید یا فروش كالاها و خدمات بین شركتها، افراد، دولتها و سایر بخشهای عمومی و خصوصی را شامل شده و از طریق شبكههای كامپیوتری هدایت میشود. یكی از محققان بیان میدارد «تجارت الكترونیكی عبارت است از فناوری ، پردازش و عملیاتی كه در زمان مبادلات تجاری بهصورت خودكار در شبكهها و با استفاده اطلاعات صورت می گیرد» (Hiratsu 2002).
2-2-1. منافع تجارت الکترونیکی
تصمیم به استفاده از تجارت الكترونیكی به این موضوع بستگی دارد كه مدیران قانع شوند كه تجارت الكترونیكی برای شركت آنها مزایا و منافعی دربردارد (حسینی و دیگران،1385). هر چقدر مدیریت شركت كوچك احساس كند بهكارگیری تجارت الكترونیكی مزایای بیشتری دارد، انتظار میرود كه سطح بالاتری از تجارت الكترونیكی را بهكارگیرد. این عامل تقریبا در اكثر تحقیقات انجام شده در این حوزه مورد بررسی قرار گرفته و تاثیر مثبت آن در بهكارگیری تجارت الكترونیكی تایید شده است. مزایای تجارت الكترونیكی معمولاّ محرك و هدف بهكارگیری تجارت الكترونیكی تلقی میشود. استفاده از تجارت الكترونیكی سبب كاهش هزینهها، افزایش امنیت، تسهیل عملیات تجاری، افزایش اطلاعات برای تصمیمگیری بهتر و بهبود ارتباط با ذینفعان میشود (seyal et.al 2004). تسهیل دسترسی به بازارهای جهانی، كاهش هزینه های تولید، بهبود ارتباطات و كاهش هزینههای مبادله و تقویت رقابت از جمله سایر مزایای تجارت الكترونیكی است (seculley & woods 2001). بطور کلی میتوان منافع تجارت الکترونیکی را در سه سطح سازمان، مشتری و جامعه برشمرد:
2-2-1-1. منافع تجارت الکترونیکی برای بنگاهها و سازمانها
توسعه بازار: تجارت الکترونیکی فضای بازار را برای بنگاه از موقعیت محلی به ملی و جهانی توسعه میدهد. با وجود سرمایهگذاریهای اندک، بنگاهها میتوانند به آسانی و با سرعت به بهترین عرضه کنندگان، حجم عظیمی از مشتریان و طیف گستردهای از شرکای تجاری جهانی دست یابند. افزایش تعداد عرضهکنندگان و مشتریان موجب میشود تا بنگاه ارزانتر خریداری نموده و گرانتر بفروشد.
کاهش هزینه: تجارت الکترونیکی هزینههای تولید، توزیع، انبارداری و بازیافت را کاهش داده است. هر چند با کاربرد تجارت الکترونیکی هزینههای انتشار و ارسال اطلاعات افزایش مییابد، ولی سهم آنها در کل هزینهها بهقدری اندک است که در کل هزینهها با کاهش نسبی هزینهها روبهرو خواهیم بود.
بهبود زنجیره عرضه: عدم کارایی در زنجیره عرضه مثل افزایش موجودی و طولانی شدن زمان تحویل با استفاده از تجارت الکترونیکی به حداقل میرسد.
استفاده مناسب از زمان: با استفاده از وب سایت، کسب وکار همیشه دایر خواهد بود. لذا مفهوم تعطیلی در کسب وکار با کاربرد تجارت الکترونیکی حذف خواهد شد.
بومیسازی: با بهکارگیری تجارت الکترونیکی و به طبع آن تولید مطابق سفارش و یا بهعبارتی بومیسازی کالاها و خدمات مطابق درخواست و سلایق مشتری، امکان استفاده از مزیت رقابتی برای بنگاه فراهم میشود.
مدلهای جدید کسب و کار: تجارت الکترونیکی به مدلهای ابداعی کسب و کار امکان ظهور و بروز داده و بدین ترتیب زمینه را برای افزایش کارایی و سوددهی فراهم می آورد.
افزایش تخصص فروشندگان: استفاده از تجارت الکترونیکی سبب افزایش تخصص که در دنیای فیزیکی با محدودیت در آن مواجه هستیم، خواهد شد. بهعنوان مثال یک فروشگاه ارائهکننده ابزارهای تخصصی که در دنیای واقعی با تعداد محدودی مشتری مواجه است، در فضای سایبری مورد بازدید و توجه میلیونها بازدید کننده و علاقهمند احتمالی قرار خواهد گرفت، بنابراین ضمن توسعه بازار با توسعه امکان گسترش فضاهای تخصصی مواجه خواهیم بود.
سرعت دسترسی به بازار: استفاده از تجارت الکترونیکی فاصله زمانی بین خلق یک ایده و طرح با تجاری سازی آن را از طریق افزایش ارتباطات و زمینههای همکاری بهشدت کاهش میدهد.
[1] Organization for Economic Cooperation and Development(OECD)
جذب مشتری در تجارت الکترونیک
- جذب مشتری در تجارت الکترونیک
پروپوزال ارزیابی آمادگی الکترونیکی در شهرها در حوزه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه
- مديريت شهري در ايران,پیاده سازی شهر الکترونیک,مراحل پیاده سازی شهر الکترونیک,اثرات پیاده سازی شهر الکترونیک بر مدیریت شهری,امکان سنجی پیاده سازی شهرالکترونیک,شاخص های شهر الکترونیک,شهر الکترونیک بستر ساز توسعه پایدار شهری,شاخص های آمادگي شهر الکترونیک,پروپوزال مديريت شهري در ايران,پروپوزال شهر الکترونیک,پروپوزال دولت الکترونيک
روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي
- تحقیق کامل روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي ,تحقیق روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي ,تحقیق, روشهاي حمل كالا در تجارت بين المللي
کاملترین جزوه قانون تجارت - 900 قانون و پیوست های جدید
- کاملترین جزوه قانون تجارت ,تست قانون تجارت ,دانلود رایگان نمونه سوال حقوق,نمونه سوال حقوق,دانلود رایگان نمونه سوال قانون تجارت,سوال قانون تجارت,نمونه سوال استخدامی رشته حقوق,نمونه سوال رایگان حقوق,دانلود رایگان تحقیق,دانلود مقاله,دانلود رای
مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک تجارت با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها
- ریسک اعتباری,رتبه بندی اعتباری,مدیریت ریسک اعتباری,تحلیل پوششی داده ها,دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مدیریت,مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک تجارت با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها,دانلود مقالات كارشناسی ارشد مدیریت,دانلود مقالات مدیریتی
مقاله ترجمه شده با عنوان ده فایده سازمان تجارت جهانی، به همراه اصل مقاله
- مقاله ترجمه شده سازمان تجارت جهانی,مقاله ترجمه شده تجارت جهانی,مقاله ترجمه شده تجارت,مقالات ترجمه شده تجارت,ترجمه مقاله سازمان تجارت جهانی,ترجمه مقاله تجارت جهانی,دانلود ترجمه مقاله سازمان تجارت جهانی,دانلود ترجمه مقاله تجارت جهانی
مقاله : تجارت الكترونيك در روسيه و ايران
- بارایابی , تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک در ایران , تجارت الکترونیک در روسیه , تجارت الکترونیک و مقایسه آن با کشورهای دیگر
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی
- مهارتهای مورد نیاز یادگیرنده الکترونیکی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی,مبانی نظری مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی,مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی,پیشینه مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی
پیشینه تحقیق و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه
- پیشینه تحقیق و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه
امنیت در پرداخت و تراکنش های الکترونیکی
- امنیت در پرداخت الکترونیکی,امنیت در پرداخت های اینترنتی,تهدیدات امنیتی در تراکنش الکترونیکی,امنیت در سیستم های پرداخت الکترونیکی,پرداخت و امنیت در تجارت الکترونیکی,پایان نامه تراکنشهای الکترونیکی,پایان نامه امنیت در تجارت الکترونیک و پرداخت های آنلاین,
مقاله در مورد پول الکترونیکی
- دانلودو خرید مقاله در مورد پول الکترونیکی,خرید مقاله در مورد پول الکترونیکی,خرید و دانلود مقاله در مورد پول الکترونیکی,دانلود رایگان مقاله در مورد پول الکترونیکی,خرید مقاله در مورد پول الکترونیکی,دانلود رایگان تحقیق در مورد پول الکترونیکی,دانلود رایگان پژوهش در مورد پول الکترونیکی
تحقیق آماده درباره تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری (Data Mining) –
- تحقیق آماده درباره تجارت الکترونیکی تلفیقی و فرآیند تعیین الگوهای سودمند تجاری (Data Mining) , شامل 36 صفحه فایل ورد
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف بانکداری الکترونیکی (فصل دوم پایان نامه)
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف بانکداری الکترونیکی,فصل دوم پایان نامه بانکداری الکترونیکی,دانلود مباني نظري مزایای بانکداری الکترونیک,مباني نظري بانکداری تلفن همراه,فصل دوم پايان نامه ارشد خدمات بانکداری الکترونیکی,چارچوب نظري انواع بانکداری
پاورپوینت دولت الکترونیکی (Egovernment) ، راهکارهای پیاده سازی دولت الکترونیک
- پاورپوینت, خرید پاورپوینت ,دانلود پاورپوینت,پاورپوینت دولت الکترونیکی (Egovernment) و راهکارهای پیاده سازی دولت الکترونیک,پاورپوینت دولت الکترونیکی (Egovernment),راهکارهای پیاده سازی دولت الکترونیک, دانلود و خرید پاورپوینت , پاورپوینت آماده, خرید پاورپوینت آماده, دانلود و خرید پاورپوینت
تحقیق تجارت الکترونیکی (کسب و کار)
- تعریف تجارت الکترونیکی,دانلود مقاله در مورد تجارت الکترونیکی,تجارت,الکترونیکی,سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی,مدیریت منابع انسانی,سیستمهای TPS,بازاریابی در اینترنت ,تجارت الکترونیکی,دانلود تحقیق در مورد تجارت الکترونیکی,مقاله e, commerce,ك,,,
دانلود چارچوب و مبانی نظری کشاورزی و تجارت الکترونیک با فرمت word
- مبانی نظری کشاورزی,ادبیات نظری کشاورزی,چارچوب نظری کشاورزی,فصل دوم پایان نامه کشاورزی,خرید مبانی نظری کشاورزی
دانلود تحقیق تجارت الکترونیک و کشاورزی با فرمت ورد
- دانلود تجارت الکترونیک,تحقیق تجارت الکترونیک docx,تحقیق کامل کشاورزی,تحقیق درباره تجارت الکترونیک,تحقیق تجارت الکترونیک,تحقیق با موضوع کشاورزی,تحقیق در مورد کشاورزی,تحقیق دانش آموزی درباره کشاورزی,تحقیق دانشجویی درباره کشاورزی
ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات
- دانلود پایان نامه ماده 118,دانلود پایان نامه مسئولیت مدنی مدیران,ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت,مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاری,حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات,ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات,دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد حقوق خصوصی
تجزيه تحليل، پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك
- تحقيق تجزيه تحليل, پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك
بررسی یادگیری و آموزش الکترونیکی برای افراد دارای معلولیت های خاص
- بررسی یادگیری و آموزش الکترونیکی برای افراد دارای معلولیت های خاص
دانلود تحقیق کارت بانکی و پول الکترونیکی با فرمت ورد
- دانلود تحقیق کارت بانکی,تحقیق کارت بانکی doc,تحقیق کامل کارت بانکی,تحقیق درباره پول الکترونیکی,تحقیق کارت بانکی با فرمت ورد,تحقیق درمورد پول الکترونیکی چیست,تحقیق دانش آموزی درباره پول الکترونیک,تحقیق دانشجویی درباره کارت بانکی
ارزیابی آمادگی الکترونیکی در شهرها در حوزه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه
- مديريت شهري در ايران,پیاده سازی شهر الکترونیک,مراحل پیاده سازی شهر الکترونیک,اثرات پیاده سازی شهر الکترونیک بر مدیریت شهری,امکان سنجی پیاده سازی شهرالکترونیک,شاخص های شهر الکترونیک,شهر الکترونیک بستر ساز توسعه پایدار شهری,شاخص های آمادگي شهر الکترونیک,پروپوزال مديريت شهري در ايران,پروپوزال شهر الکترونیک,پروپوزال دولت الکترونيک
پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک رمزنگاری
- دانلود,رایگان,دانلود رایگان,خرید دانلود رایگان پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک رمزنگاری,خرید دانلود رایگانپاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک رمزنگاری,خرید دانلود رایگان,دانلود رایگان پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک رمزنگاری
مقاله حقوق تجارت الكترونيك (۲)
- دانلود تحقیق,تحقیق حقوق تجارت,دانلود مقاله تجارت الکترونیک,مقاله حقوق,تحقیق تجارت الکترونیک,مقاله حقوق تجارت الكترونيك,دانلود مقاله حقوق تجارت الكترونيك,دانلود تحقیق حقوق تجارت الكترونيك,تحقیق تجارت الکترونیک
بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
- اطمینان پذیری , بانکداری , خدمات الکترونیکی, تلفن همراه ,بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری,پایان نامه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری,پروژه بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با
فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک
- فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک
دانلود مقاله isi با موضوع تحلیل دانش آموزان دیدگاه های یادگیری الکترونیکی مشارکت
- روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
پاورپوینت پدافند غیر عامل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان ماز
- پاورپوینت پدافند غیر عامل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت , معدن و تجارت استان مازندران, پاورپوینت پدافند غیر عامل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت , معدن و تجارت استان مازندران, , پاورپوینت پدافند غیر عامل اقت,,,
کتاب الکترونیکی موفقیت
- موفقیت,کتاب موفقیت,کتاب الکترونیکی موفقیت,راههای رسیدن به موفقیت,راههای جذب موفقیت,تکنیک های موفقیت,تکنیک های موفقیت و ثروت,تکنیک های موفقیت شاهین فرهنگ,دانلود تکنیک های موفقیت,دانلود رایگان تکنیک های موفقیت
پاورپوینت نقش پرونده الکترونیکی سلامت در اصلاح الگوی مصرف
- پاورپوینت پرونده الکترونیک سلامت,پاورپوینت پرونده الکترونیک سلامت چیست؟,پاورپوینت نقش پرونده الکترونیکی سلامت در اصلاح الگوی مصرف,دانلود پاورپوینت نقش پرونده الکترونیکی سلامت در اصلاح الگوی مصرف
پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی
- تجارت الکترونيکي,فروشگاه الکترونيکي,بازارسازهای اینترنتی,تعريف تجارت الکترونيکي,کسب وکار الکترونيکي,بازارساز اینترنتی چیست,تحقیق تجارت الکترونيکي,فروشگاه الکترونيکي,بازارسازهای اینترنتی,کسب وکار الکترونيکي
پاورپوینت ویژگی های یک روش پرداخت الکترونیکی مناسب
- پاورپوینت پرداخت الکترونیکی عوارض,پاورپوینت پرداخت الکترونیک سپهر,پاورپوینت پرداخت الکترونیک سداد,پاورپوینت پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور,پاورپوینت پرداخت الکترونیک عوارض
مبانی نظری تجارت الکترونیک، بلوغ الکترونیک، مدل های پذیرش تجارت الکترونیک
- مبانی نظری تجارت الکترونیک, بلوغ الکترونیک, مدل های پذیرش تجارت الکترونیک,مبانی نظری تجارت الکترونیک, بلوغ الکترونیک,مبانی نظری تجارت الکترونیک,مبانی نظری, تجارت الکترونیک, بلوغ الکترونیک,مدل های پذیرش تجارت الکترونیک
نقدی بر ماده ۱۱۸ لایحه اصلاحی از قانون تجارت
- ماده ۱۱۸,اختیارات مدیران,مسئولیت مدنی مدیران,مسئولیت جزائی مدیران,لایحه اصلاحی از قانون تجارت,قلمرو اختیارات مدیران,نقدی بر ماده ۱۱۸ لایحه اصلاحی از قانون تجارت,دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق,دانلود مقالات ارشد حقوق
تحقیق سیستم های الکترونیکی اعلام حریق با AVR
- اجزای تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق ,طراحی سیستم اعلام حریق,دانلود پروژه AVR,دانلود تحقیق AVR,سیستم اعلام حریق هوشمند,سیستم اعلام حریق با میکرو AVR,پروژه سیستم هوشمند پیش گیری حریق با میکرو AVR,برنامه نویسی میکرو AVR,طراحی برد مدار چاپی,اعلام
دانلود تحقیق بسترهای توسعه الکترونیکی با فرمت ورد
- دانلود تحقیق توسعه الکترونیکی,تحقیق توسعه الکترونیکی doc,تحقیق کامل توسعه,تحقیق درباره توسعه,تحقیق توسعه با فرمت ورد,تحقیق درمورد توسعه چیست,تحقیق دانش آموزی درباره توسعه,تحقیق دانشجویی درباره توسعه
پاورپوینت کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد
- پاورپوینت کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد(UNCTAD), مقر آنکتاد, اسامی دبیران کل آنکتاد, پیشینه و روند شکل گیری آنکتاد, معرفیکنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد(UNCTAD), تقسیم بندی کشورهای عضو آنکتاد, وظایف اصلی آنکتاد, ارکان و ساختار تشکیلاتی آنکتاد ,
تحقیق نفش دلار در تجارت بين الملل
- نفش دلار در تجارت بين الملل, دانلود تحقیق نفش دلار در تجارت بين الملل, پاورپوینت نفش دلار در تجارت بين الملل, تحقیق در مورد نفش دلار در تجارت بين الملل, تحقیق درباره نفش دلار در تجارت بين الملل, تحقیق راجع به نفش دلار در تجارت بين الملل, تحقیق آماده ,,,
دانلود مقاله ادراک اخلاق در تجارت: تجزیه و تحلیل نتایج تحقیقات
- روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
پاورپوینت فرآيند تجارت الكترونيكي درايران و جهان
- فرآيند تجارت الكترونيكي درايران و جهان, دانلود پاورپوینت فرآيند تجارت الكترونيكي درايران و جهان, پاورپوینت در مورد فرآيند تجارت الكترونيكي درايران و جهان, تحقیق فرآيند تجارت الكترونيكي درايران و جهان, پاورپوینت درباره فرآيند تجارت الكترونيكي دراي,,,
بررسي مباني نظري تجارت الکترونيکي و تاريخچه و فلسفه و مراحل و مزاياي آن
- بررسي مباني نظري تجارت الکترونيکي و تاريخچه و فلسفه و مراحل و مزاياي آن
پاورپوینت خلاصه کتاب حقوق تجارت دکتر ارسلان ثابت سعیدی
- کتاب حقوق تجارت دکتر ارسلان ثابت سعیدی دانشگاه پیام نور,کتاب حقوق تجارت دکتر ارسلان ثابت سعیدی,کتاب حقوق تجارت ارسلان ثابت سعیدی,دانلود کتاب حقوق تجارت ارسلان ثابت سعیدی,پاورپوینت کتاب حقوق تجارت ارسلان ثابت سعیدی
دانلود ترجمه مقاله تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه اجتماعی بر مقاصد خرید مصرف کنندگان
- روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
دانلود ترجمه مقاله فیس بوک به عنوان استراتژی بازاریابی الکترونیکی
- روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی
- مبانی نظری , پیشینه تحقیق, پرداخت الکترونیکی
تجارت الکترونیکی
- تجارت الکترونیکی