تحقیق نظريه هاي ارتباط جمعی

تحقیق نظريه هاي ارتباط جمعی, نظریه های ارتباطی, ارتباطات جمعی, نظریه ها و پژوهش های ارتباط جمعی,نظريه هاي ارتباط جمعی, وسايل ارتباط جمعي, تحقیق در مورد ارتباط جمعی,تحقیق در مورد نظریه های ارتباط جمعی

دانلود تحقیق با موضوع نظريه هاي ارتباط جمعی، در قالب word و در 89 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مقدمه اهميت و نقش نظريه در علم مفهوم‌سازي شكل‌گيري نظريه‌ها تحقیق نظريه هاي ارتباط جمعی|34041957|golden|تحقیق نظريه هاي ارتباط جمعی, نظریه های ارتباطی, ارتباطات جمعی, نظریه ها و پژوهش های ارتباط جمعی,نظريه هاي ارتباط جمعی, وسايل ارتباط جمعي, تحقیق در مورد ارتباط جمعی,تحقیق در مورد نظریه های ارتباط جمعی
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع تحقیق نظريه هاي ارتباط جمعی می باشد.

دانلود تحقیق با موضوع نظريه هاي ارتباط جمعی،
در قالب word و در 89 صفحه، قابل ویرایش، شامل:


فصل اول:
مقدمه
اهميت و نقش نظريه در علم
مفهوم‌سازي
شكل‌گيري نظريه‌ها
سير مطالعات ارتباطي
دو رويكرد در مطالعات ارتباطي
پيشگامان مطالعات ارتباطي
الف) نظريه‌هاي ارتباط با مساله روان‌شناسي
ب) نظريه‌هاي ارتباطي با منشاء جامعه‌شناسي
تبليغات سياسي
نظريات سرژچاكوتين
مطالعات و نظريه‌هاي تجربي
هارولد لاسول
پل لازارسفلد


فصل دوم:
الف) نظريه‌هاي تحول تاريخي وسايل ارتباطي
ژان كلوتيه
مارشال مك لوهان
ديويد رايزين
ب) نظريه‌هاي مربوط به تاثير پيام‌هاي ارتباطي
نظريه تزريقي
نظريه استحكام يا تاثير محدود
نظريه استفاده و رضامندي (نيازجويي)
نظريه برجسته‌سازي
نظريه وابستگي مخاطبان
نظريه كاشت

فصل سوم:
الف) انواع نظريه‌ها در مطالعات وسايل ارتباط جمعي
انواع نظريه ارتباطي از ديدگاه دنيس مك كوبيل
ب) نظريه‌هاي علمي- اجتماعي
نظريه‌هاي جايگزين رسانه و جامعه
نظريه سلطه‌جويي در مقابل كثرت‌گرايي
تئوري ميانجي
ج) نظريه انتقادي و رايكال در مطالعات ارتباطي
- ماركسيسم كلاسيك
- نظريه اقتصاد سياسي رسانه
- مطالعات فرهنگي
- مطالعات فرهنگ توده
- مكتب فرانكفورت


بخشی از متن تحقیق:

مقدمه:
ارتباط جمعي هم هنر‍‍‌‍، هم مهارت و هم علم است؛ گاهي مهارت است چون فنون اساسي و قابل يادگيري را دربر مي‌گيرد، همچون كار با دوربين تلويزيوني يا ياداشت‌برداري از يك مصاحبه گاهي هنر است به اين معني كه دربرگيرنده خلا پنهاني مثل انتخاب يك عنوان جذاب براي يك خبر يا گزارش.


علم است به اين معني كه مي‌توان از اصول معين قابل اثباتي در كار ارتباط استفاده كرد تا پيام يا هر چيز ديگري با اثربخشي به اهداف از پيش تعيين شده، برسد.


ارتباط جمعي را نمي‌توان چه در بحث تكنولوژي و چه در بحث نظريه در يك يا دو جنبه محدود كرد، زيرا هنر پرسش‌هاي مهمي درباره ارتباط جمعي وجود دارد كه به روش ديگري قابل بررسي نيستند. مگر ...