پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی

انواع تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک چیست pdf,مزایا و معایب تجارت الکترونیک,سایت تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک pdf,تجارت الکترونیک در ایران,مقاله در مورد تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک ppt

توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی، در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: به فرآیند خرید و فروش محصولات یا اطلاعات ازطریق شبکه کامپیوتری (اینترنت،موبایل و بیسیم) تجارت الکترونیکیپاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی|32032848|golden|انواع تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک چیست pdf,مزایا و معایب تجارت الکترونیک,سایت تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک pdf,تجارت الکترونیک در ایران,مقاله در مورد تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک ppt
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی می باشد.

توضیحات:

دانلود پاورپوینت با موضوع تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی،

در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش.





بخشی از متن پاورپوینت:

به فرآیند خرید و فروش محصولات یا اطلاعات ازطریق شبکه کامپیوتری (اینترنت،موبایل و بی‌سیم) تجارت الکترونیکی گفته می‌شود.

هرگونه معاملات یا دادوستدی که از طریق رسانه‌های جمعی الکترونیکی همچون تلفن، موبایل، اینترنت، فاکس، تلویزیون و رادیو .... انجام پذیرد، می‌باشد.



تعریف عامتری و جامع‌تری از تجارت الکترونیکی است که نه تنها شامل خرید و فروش، بلکه ویژگی‌های نظیرخدمات به مشتریان و همکاری با شرکا، انجام آموزش الکترونیک و انجام داد و ستد با سازمان‌های مختلف را نیز شامل می شود.

در بسیاری از موارد دو کلمه تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک به جای هم استعمال می‌شوند.



رویکردهای تجارت الکترونیک:

ارتباطات(Communication): تجارت الکترونیکی حمل کالا، خدمات، اطلاعات یا پرداخت‌ها از طریق شبکه کامپیوتری می‌باشد.

تجارت (Trading): تجارت الکترونیکی قابلیت خرید و فروش کالا، خدمات یا اطلاعات را از طریق شبکه کامپیوتری یا سرویس‌های دیگر فراهم می‌کند.

فرآیند کسب و کار (Business process): تجارت الکترونیکی فرآیند کسب و کار را به صورت الکترونیکی با تکمیل فرآیند کسب و کار از طریق شبکه کامپیوتری انجام می‌دهد.

خدمات(Services): ابزاری است که خواسته‌های دولت‌ها، کارخانجات، مشتریان و مدیران را برای افزایش کیفیت و سرعت سرویس‌دهی به مشتریان را برآورده می‌کند.

و . . .





فهرست مطالب:

مفاهیم اولیه تجارت

الزامات تجارت

تعریف تجارت الکترونیکی

تعریف کسب وکار الکترونیکی

رویکردهای تجارت الکترونیک

مزایای تجارت الکترونیک

معایب تجارت الکترونیک

تبادل الکترونیکی داده

EDIمزایای مستقیم و غیر مستقیم

مدل‌های تجارت الکترونیک

اقتصاد دیجیتالی

بازارچه الکترونیکی

اصطلاحات تجارت الکترونیک

و . . .

























































































توجه: چیزی که این فایل را با بقیه فایل ها متمایز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرینت و ارائه بودن آن می باشد تا خریدار از خرید خود کاملا راضی باشد.