بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان+ پرسشنامهپروژه بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان,پرسشنامه مهارت های زندگی,پایان نامه رابطه مهارتهای زندگی و هوش هیجانی,مقاله هوش هیجانی,پروژه مهارتهای زندگی,تحقیق هوش هیجانی دانش آموزان,اهمیت هوش هیجانی,نگین فایل
دانلود پایان نامه بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان در 94 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. قسمتهایی کوتاه از متن : مقدمه آنچه كه امروزه به « مهارت هاي زندگي مشهور است حاصل كار پژوهشگران عصر حاضر بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان+ پرسشنامه|32008158|golden|پروژه بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان,پرسشنامه مهارت های زندگی,پایان نامه رابطه مهارتهای زندگی و هوش هیجانی,مقاله هوش هیجانی,پروژه مهارتهای زندگی,تحقیق هوش هیجانی دانش آموزان,اهمیت هوش هیجانی,نگین فایل
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان+ پرسشنامه می باشد.
دانلود پایان نامه بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان در 94 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
قسمتهایی کوتاه از متن:
مقدمه
آنچه كه امروزه به « مهارت هاي زندگي مشهور است حاصل كار پژوهشگران عصر حاضر نيست بلكه بسياري از اين مهارت ها در لابلاي تعاليم الهي و به خصوص در قرآن كريم و احاديث معصومين (عليهم والسلام ) بيان شده است . تلاش براي « برقراري ارتباط مفيد و مؤثر با ديگران » ، «خودشناسي »و «توجه به ارزش ها » ،كه از فصول اصلي مهارت هاي زندگي است ، به كرات در آيات قرآن ، نهج البلاغه و صحيفه سجاديه و احاديث منقول از ساير معصومين (ع) مورد تأكيد قرار گرفته است . عبارت مشهور « من عرف نفسه ، فقد عرف ربه » از امام علي (ع) سر لوحه ي بهرمندي از يك زندگي مطلوب و مؤثر است و مهارت هاي زندگي بدون «خود شناسي بي معناست » هرگاه مجموعه مهارت هاي زندگي را در نظر بگيريم و همه ي آنها را در يك نگره ي كلي مورد ملاحظه قرار دهيم ، خواهيم ديد كه تقريبا هيچ موردي از آنها در تعاليم قرآن كريم و بزرگان دين ناگفته نمانده است . روانشناسان نيز اين مهارت را در عمل و بر اساس برنامه ريزي هاي پژوهشي مد نظر قرار داده و براي اثبات آن تعاليم الهي ، شواهد عيني ارائه كرده اند (زندي ،1385).
مهارت هاي زندگي عبارتند از مجموعه اي از توانايي ها كه زمينه سازگاري و رفتاري مثبت و مفيدرا فراهم مي آورند .اين توانايي ها ، فرد را قادر مي سازند مسئوليت هاي نقش اجتماعي خود را بپذيرد و بدون لطمه زدن به خود و ديگران ،با خواست ها ، انتظارات و مشكلات روزانه ، به ويژه در روابط بين فردي ، به شكل مؤثري روبرو شود . مهمترين مهارت هاي زندگي عبارتند از 1) تصميم گيري 2) حل مسأله 3) تفكر خلاق 4) تفكر انتقادي 5) روابط مؤثر اجتماعي 6) خود شناسي 7) همدلي 8)كنار آمدن با فشارهاي رواني (لاكاني و همكاران ، 1382).
هوش هيجاني نيز يكي از مؤلفه هاي اصلي در موفقيت افراد در مشاغل و زندگي شان مي باشد . از سالها پيش روان شناسان متوجه شده اند كه براي دستيابي به موفقيت تنها داشتن ظرفيت بالاي هوش عقلاني ( IQ ) كفايت نمي كند . مطالعات نشان مي دهد كه تعداد زيادي از افراد داراي هوش عقلاني و شناختي بالا نتوانسته اند در زمينه هاي شغلي ، زناشويي ، ايجاد رابطه با ديگران و حتي زمينه هاي تحصيلي موفق باشند . به همين خاطر نظر دانشمنداني از جمله پيتر سالووي و جان ماير بر توانمندي ديگري جلب شد كه بيشتر از جنس هيجانات بودند تا شناختها . اين نوع توانمندي ها كه هوش هيجاني ناميده مي شوند به توانمندي هاي آموخته شده اي اشاره دارند كه به افراد كمك مي كنند احساسات و هيجانات خود را كنترل كنند تا به نفع آنها كار كند نه بر عليه آنها (برادبري، به نقل از گنجي ،1386) .
بيان مسأله
هرفردي در زندگي با موقعيتهايي روبرو مي شودكه اگر به درستي عمل نكند. سلامت رواني خود وديگران را به خطر مي اندازد. اين موقعيتها مختلف هستند مثلا چگونه با دوستان و اطرافيان ارتباط برقرار كند ،چگونه مسئوليت هاي جديد را بپذيرد،چگونه تصميم بگيرد،چگونه مشكلات را حل كند ،چگونه با ترس ،اضطراب،ناكامي،افسردگي و فشارهاي رواني مقابله كند. آموزش مهارت ها ي زندگي مي تواند كمك كننده باشند اين مهارت هابه افراد كمك مي كنند با موقعيت هاي زندگي ،بخصوص موقعيت هاي پر خطر به طور صحيح برخوردار نمايد . وقتي افراد اين مهارت را كسب مي كنند مي توانند در ايجاد ارتباط با ديگران سازگارانه عمل نمايند و بدون توسل به اعمالي كه به خود و يا ديگران صدمه مي زند ،مشكلات را حل نمايد . اضطراب ،افسردگي ، تنهايي ،كم رويي و شكست ،اختلافات زناشويي ،بيماري ،درد ، ضربه هاي روحي و ...انسان قرن حاظر اين واژه ها را به خوبي مي شناسد. او نيز مي داندكه اگر مهارت هاي مقابله با اين چالش ها را بياموزد وآن ها را در زندگي به كار گيرد آلام او التيام يافته ،نشاط ،شادابي و سلامت رواني خويش را باز مي يابد و به سوي تعادل و سازگاري اجتماعي پيش خواهد رفت (كريس.ال.كلينكه ،به نقل از محمد خاني،1389).
قدرت سازگاري افراد در جامعه ي انساني برابر نيست . در يك محيط مشابه اجتماعي ،برخي ها ، توان مقابله با مشكلات و انتظارات را در اندك زماني از دست مي دهند و خيلي زود در دام انزوا و افسردگي يا عملكرد نا مناسب (رفتار ضد اجتماعي ،تخريبي و ...) گرفتار مي شوند . در مقابل عده اي با انديشه و تحليل موقعيت ،به رفتاري سازگارانه و همراه با تحمل روي مي آورند . آنان همواره به راه هاي مؤثر و مفيد مي انديشند و به درستي مي دانند كه راهي براي حل مسئله وجود دارد .
ظرفيت روان شناختي يك فرد عبارت است از «توانايي شخص در مواجه با انتظارات و دشواري هاي زندگي روز مره» . بالا بردن ظرفيت روان شناختي ، اين امكان را به شخص مي دهد كه زندگي خود را در سطح مطلوب رواني نگه دارد و اين توانايي را به صورت رفتارسازگارانه و عمل موثر و مثبت متبلور سازد (دفتر برنامه ريزي امور فرهنگي و مشاوره وزارت آموزش و پرورش.1384).
ضرورت و اهميت تحقيق
مهارتهاي زندگي شامل مجموعه اي از تواناييها هستند كه قدرت سازگاري و رفتار مثبت و كارآمد را افزايش ميدهند . در نتيجه شخص قادر ميشود بدون اين كه به خود يا ديگران صدمه بزند ، مسئوليتهاي مربوط به نقش اجتماعي خود را بپذيرد و با چالشها و مشكلات روزانه زندگي به شكل مؤثر روبهرو شود . محققان تأثير مثبت مهارتهاي زندگي را در كاهش سوء مصرف مواد ، استفاده از ظرفيت ها و توانمندي هاي هوشي وشناختي ، پيشگيري از رفتارهاي خشونتآميز ، افزايش خود اتكايي و اعتماد بنفس و ... مورد تأييد قرار دادهاند. به ويژه در كاهش سوء مصرف مواد بر نقش كليدي مهارتهاي زندگي تأكيد مي شود . هم چنين آموزش اين مهارتها به عنوان يك روش عام پيشگيري از آسيب هاي فردي و اجتماعي مورد تأكيد بودهاست. (كامكار،1382).
يادگيري موفقيت آميز مهارتهاي زندگي ، احساس يادگيرنده را در مورد خود و ديگران تحت تأثير قرار مي دهد و علاوه بر اين كسب اين مهارتها نگرش ديگران را نيز در مورد فرد تغيير مي دهد . به همين خاطر كسب مهارت هاي زندگي هم شخص را تغيير مي دهد و هم محيط را ، و اين اصل دو سويه ، ارتقاي بهداشت روان را شتابي دوچندان مي بخشد .
هوش هیجانی داشتن ظرفیتی برای احساسات وهیجانات خود ودیگران واستفاده ازاین هیجانات به نحوه مناسب ،برای برقرای ارتباط بهتر باخودودیگران است وموارد زیررا شامل می شود:همدلی ،اشتییاق وانگیزش،پایداری،مهارت اجتماعی ،تکانشگری ،خودآگاهی وکنترل.این ویژگی هامشخصه افرادی هستند که درزندگی واقعی کارامدند؛زندگی زناشویی پرباریدارند ودر محیط کارخود ،تصور همه را جلب می کنند این ویژگی ها همچنین معرف شخصیت و نظم ،نوع دوستی و همدلی هستند که برای پایداری و ارتقای جامعه انسانی لازم واساسی اند.مفهوم هوش هیجانی نشان می دهد که چرا دونفربا هوش یکسان ،ممکن است به درجات بسیارمتفاوتی ازموفقیت درزندگی دست یابند .هوش هیجانی یک عنصربنیادین ازرفتارانسان است که جدا ومتفاوت ازهوش شناختی (عقل ) عمل می کند.بین هوش وهوش هیجانی هیچ رابطه شناخته شده ای وجود ندارد.شما اصلا ًنمی توانید ازروی هوش شناختی یکنفرهوش هیجانی او راحد س بزنید. این یک خبرخوب است،زیرا هوش شناختی انعطا ف پذیرنیست هوش ازهمان لحظه تولد ثابت است یادست کم ثبات نسبی دارد ،مگراینکه یک تصادف یا آسیب مغزی آن راتغییربدهد.هیچکس با یادگیری واقعیت های جدید یا فراگرفتن اطلاعات عمومی بیشتر باهوش ترنمی شود. هوش شناختی یعنی توانایی یادگیری،که درپانزده سالگی همان است که درپنجاه سالگی . اما برعکس ،هوش هیجانی مهارتی انعطاف پذیراست که به آسانی آموخته می شود. بااینکه بعضی مردم نسبت به دیگران ،به طورطبیعی هوش هیجانی بالاتری دارند،کسی که حتی بدون هوش هیجانی بدنیا آمده است بازهم می تواند درخود ،هوش هیجانی بالابوجودآورد.
منابع وماُخذ
آقاجانی، محمد، 1381، بررسی تأثیر آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روان و منبع کنترل نوجوانان، پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی عمومی، دانشگاه الزهرا.
آقایار،سیروس؛ شریفی درآمدی،پرویز(1385)، کاربردهوش درقلمروهیجان، اصفهان: انتشارات سپاهان، چاپ اول
آقایی،اصغر(1383)، .بررسی رابطه هوش هیجانی با ابعاد شخصیتی، .پایان نامه کارشناسی، دانشگاه تبریز
احمد وند،محمد علی،(1382)، بهداشت روانی ،انتشارات پیام نور.
احمد وند،محمد علی،1382، بهداشت روانی،انتشارات پیام نور.
اتکینسون وهمکاران،2003،زمینه روانشناسی،ترجمه ؛محمدتقی براهنی و همکاران،1385،انتشارات رشد
اميني، شهريار،1383 ، اصول بهداشت روان، ماهنامه تربيت، معاونت آموزش و پرورش نظري و مهارتي وزارت آموزش و پرورش.
فهرست مطالب بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان به صورت زیر می باشد:
فصل اول (كليات تحقيق)
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
فرضیه های پژوهش
متغیرها
تعاریف عملیاتی
فصل دوم(ادبيات وپيشينه تحقيق)
مهارت چيست ؟
تعریف مهارتهای زندگی
اهمیت مهارتهای زندگی
خود آگاهی
موارد كاربرد مهارت هاي زندگي
همدلي چيست
اجزاي همدلي
هدف از ايجاد همدلي
مهارتهاي مقابله اي
هوش هیجانی یا عاطفی چیست
تاریخچه هوش هیجانی
اهمیت هوش هیجانی
هوش هیجانی وموفقیت شغلی
پیشینه تحقیق
فصل سوم (روش تحقيق)
مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه گیری
ابزار جمع آوری اطلاعات
شیوه اجرای پژوهش
روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم(تجزيه وتحليل داد ه ها)
تجزیه و تحلیل داده ها
جدول شماره 1-4 وضعيت پاسخگويان بر حسب جنسيت
نمودار شماره 1-4 وضعيت پاسخگويان بر حسب جنسيت
جدول شماره 2-4 همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح هوش هیجانی دانش آموزان
جدول شماره 3-4 همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح خود آگاهی دانش آموزان
جدول شماره 4-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح خود مدیریتی دانش آموزان
جدول شماره 5-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح آگاهی اجتماعی دانش آموزان
جدول شماره 6-4 :همبستگی پیرسون جهت رابطه آموزش مهارتهای زندگی و ارتقائ سطح مدیریت رابطه دانش آموزان
جدول شماره 7-4 :جدول مربوط به t مستقل بین میزان هوش هیجانی دانش آموزان دختر و پسر
فصل پنجم(نتيجه گيري)
مقدمه
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیت ها
منابع ومآخذ
ضمائم
پرسشنامه وسواسي جبري ونكوور
- دانلود پرسشنامه,پرسشنامه استاندارد,خرید پرسشنامه,دانلود رایگان پرسشنامه,پرسشنامه روانشناسی,پرسشنامه وسواسي جبري ونكوور,پرسشنامه استاندارد وسواسی,وسواسی جبری,پرسشنامه ونکوور,پرسشنامه استاندارد ونکوور,آلودگي,وارسي,افكار وسواسي,احتكار,كمال
گزارش تخصصی معاون آموزشی کاهش افت تحصیلی یکی از دانش آموزان با روش های مناسب
- گزارش تخصصی معاون آموزشی کاهش افت تحصیلی یکی از دانش آموزان با روش های مناسب
پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت
- پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت,دانلود پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت,دانلود رایگان پرسشنامه سیستم های اطلاعات مدیریت,پرسشنامه رایگان سیستم های اطلاعات مدیریت,پرسشنامه استاندارد سیستم اطلاعات مدیریت,پرسشنامه آماده سیستم اطلاعات مدیریت
پرسشنامه درگيري شغلي (مشاركت كاري) توماس لاداهل وكنجر 1965
- پرسشنامه درگیری شغلی , مشاركت كاری توماس لاداهل وكنجر ۱۹۶۵ , پرسشنامه درگیری شغلی , درگیری شغلی , مشاركت كاری , پرسشنامه درگیری شغلی , مشاركت كاری توماس لاداهل وكنجر ۱۹۶۵
پرسشنامه نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک
- پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه اثربخشی بانک,پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد بانک,پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در بانک,پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک,پرسشنامه رابطه مدیریت دانش و اثربخشی بانک
دانلود پرسشنامه آزمون آرکی تایپهای زنانه
- آزمون آرکی تایپهای زنانه ,آزمون آرکی تایپهای زنانه,Archies test types,آرکی تایپهای زنانه,پرسشنامه آرکی تایپهای زنانه,نگین فایل,دانلود پرسشنامه استاندارد,مقیاس آرکی تایپهای زنانه, ابزار آرکی تایپهای زنانه
پرسشنامه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش
- پرسشنامه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش,پرسش نامه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش,پرسشنامه مدیریت دانش,پرسش نامه مدیریت دانش,دانلود پرسش نامه مدیریت دانش,دانلود پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه عوامل موفقیت مدیریت دانش
پرسشنامه خود پنداره راجرز
- پرسشنامه خود پنداره راجرز,خود پنداره راجرز
پرسشنامه هراس اجتماعی کانور (SPI)
- پرسشنامه هراس اجتماعی کانور (SPI),Connor Social Phobia Inventory (SPI),دانلود پرسشنامه هراس اجتماعی,دانلود مقیاس هراس اجتماعی
پرسشنامه انگیزه پیشرفت (A.M.T) هرمنس
- پرسشنامه انگیزه پیشرفت (A,M,T) هرمنس ,مقیاس انگیزه پیشرفت (A,M,T) هرمنس ,پرسشنامه انگیزه پیشرفت (A,M,T) , انگیزه پیشرفت (A,M,T) هرمنس ,پرسشنامه انگیزه پیشرفت ,مقیاس انگیزه پیشرفت
دانلود مقاله isi با موضوع مدیریت مدیران مدارس رفتارها و موفقیت دانش آموزان
- روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش ایه ........ دوره ابتدایی در مدرسه عادی
- راههای,پاسخ,دهی,به,نیازهای,ویژه,دانش,آموزان,تیزهوش,,ایه,,,,,,,,,,دوره,ابتدایی,در,مدرسه,عادی,راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیزهوش,ایه ,,,,,,,, دوره ابتدایی در مدرسه عادی, راههای پاسخ دهی به نیازهای ویژه دانش آموزان تیز,,,
پرسشنامه عزت نفس سازمانی
- پرسشنامه عزت نفس سازمانی,مقیاس عزت نفس سازمانی, عزت نفس سازمانی
پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی
- پرسشنامه اعتماد به بانک,دانلود پرسشنامه اعتماد به بانک,پرسشنامه استاندارد اعتماد به بانک,پرسشنامه اعتماد مشتریان,پرسشنامه اعتماد مشتریان به بانک,پرسشنامه اعتماد مشتریان بانکی,پرسشنامه علل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی
پرسشنامه سنجش مفاهیم کارآفرینانه استیونسون
- پرسشنامه سنجش مفاهیم کارآفرینانه استیونسون
دانلود آمار كل دانش آموزان اندازه گیری جامعه و نمونه دبیرستان شهید رجایی در شیفت صبح 23 ص
- دانلود آمار كل دانش آموزان اندازه گیری جامعه و نمونه دبیرستان شهید رجایی در شیفت صبح 23 ص,تحقیق آمار كل دانش آموزان اندازه گیری جامعه و نمونه دبیرستان شهید رجایی در شیفت صبح 23 ص,مقاله آمار كل دانش آموزان اندازه گیری جامعه و نمونه دبیرستان شهید رجایی در شیفت صبح 23 ص,آمار كل دانش آموزان اندازه گیری جامعه و نمونه دبیرستان شهید رجایی در شیفت ص
پرسشنامه ارزیابی تاثیر رابطه خرید فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین در شركت
- پرسشنامه رابطه خرید و فروشنده,پرسشنامه عملكرد زنجیره تامین,پرسشنامه تاثیر رابطه خرید بر عملكرد زنجیره تامین,پرسشنامه تاثیر رابطه فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین
پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی پارگامنت افلاک سیر 2007
- مقیاس راهبردهای مقابله مذهبی,پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی,دانلود پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی,مقیاس راهبردهای مقابله مذهبی 22 سوالی,نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی,روایی و پایایی پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی,پرسشنامه راهبردهای مقابله مذهبی پارگامنت افلاک سیر 2007
بررسي ارتباط دست نويسي با حس حرکت در دانش آموزان کم توان ذهني
- بررسي ارتباط دست نويسي با حس حرکت در دانش آموزان کم توان ذهني
پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی (SRLS)
- پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی (SRLS), یادگیری خودتنظیمی (SRLS)
گزارش تخصصی معاون پرورشی ، مشاور ، آموزگار افزایش آگاهي دانشآموزان دختر پايه اول و پيشدبستاني ن
- گزارش تخصصی معاون پرورشی , مشاور , آموزگار افزایش آگاهي دانشآموزان دختر پايه اول و پيشدبستاني نسبت به مضرات عروسك باربي
پرسشنامه عمومی ارضای نیازهای روانشناختی پایه گانیه 2003
- پرسشنامه ارضای نیازهای پایه,مقياس عمومی ارضای نیازهای پایه,پرسشنامه ارضای نیازهای روانشناختی پایه,پرسشنامه عمومی ارضای نیازهای پایه گانیه 2003,پرسشنامه ارضای نیازهای روانشناختی پایه 21 سوالی, نمره گذاری پرسشنامه ارضای نیازهای روانشناختی پایه,روایی و پایایی پرسشنامه ارضای نیازهای روانشناختی پایه
پرسشنامه سازمان یادگیرنده
- پرسشنامه سازمان یادگیرنده,پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه,پرسشنامه سازمان یادگیرنده pdf,پرسشنامه سازمان یادگیرنده سنگه,پرسشنامه سازمان یادگیرنده واتکینز و مارسیک,پرسشنامه سازمان یادگیرنده مدل سنگه,پرسشنامه سازمان یادگیرنده نیفه
پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجانی
- پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجانی,پرسشنامه نظم جویی شناختی,پرسشنامه ,نظم جویی شناختی هیجانی
پرسشنامه آزمون سرسختی
- آزمون سرسختی,پرسشنامه آزمون سرسختی,پرسشنامه سرسختی,پرسشنامه,آزمون ,سرسختی
دانلود مقاله isi با موضوع عوامل مرتبط با اجتماعی مسئولیت در بین دانشگاه دانش آموزان در یالا
- روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
بررسی رابطه حمایت اجتماعی و سلامت روان در بین دانش آموزان دبیرستان فسا
- بررسی رابطه حمایت اجتماعی و سلامت روان در بین دانش آموزان دبیرستان فسا
پرسشنامه همرنگی اجتماعی مردان
- پرسشنامه همرنگی اجتماعی مردان,پرسشنامه ,همرنگی اجتماعی مردان
پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر 1990
- پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر 1990,پرسشنامه,تعهد سازمانی آلن و مایر 1990
مقاله بررسی تأثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
- تحقیق بررسی تأثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی,پژوهش بررسی تأثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی,مقاله بررسی تأثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی,دانلود تحقیق بررسی تأثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی,بررسی تأثیر تماشای تلویزیون بر كیفیت تحصیلی دانش آموزان
پرسشنامه معنای زندگی
- پرسشنامه معنای زندگی,پرسشنامه معنای زندگی رایگان,پرسشنامه معنای زندگی استگر,پرسشنامه معنای زندگی mlq,دانلود پرسشنامه معنای زندگی,دانلود رایگان پرسشنامه معنای زندگی,پرسشنامه رایگان معنای زندگی,پرسشنام آماده معنای زندگی
بررسي علل افت تحصيلي دانش آموزان در مقطع تحصيلي متوسطه
- بررسي علل افت تحصيلي دانش آموزان در مقطع تحصيلي متوسطه
دانلود پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI)
- پرسشنامه ی ترس از تصویر بدن(BICI),پرسشنامه ترس,دانلود پرسشنامه ترس افراد,پرسشنامه ترس از عکس بدن,پرسشنامه bici,دانلود پرسشنامه رایگان,نگین فایل,ترس از تصویر بدن(BICI)
پرسشنامه مقیاس هوش اجتماعی ترومسو (TSIS)
- پرسشنامه مقیاس هوش اجتماعی ترومسو (TSIS), مقیاس هوش اجتماعی ترومسو (TSIS)
تحقیق نقش تربیت بدنی و ورزش در بهداشت روانی دانش آموزان
- تحقیق بهداشت روانی ,تحقیق در مورد بهداشت روانی ,دانلود تحقیق بهداشت روانی ,پروژه بهداشت روانی ,مقاله بهداشت روانی ,پایان نامه پیرامون بهداشت روانی ,تحقیق روانشناسی بهداشت روانی ,تحقیق روانشناسی
پرسشنامه تاثیر اتوماسیون بر نگهداری تعمیرات
- دانلود پرسش نامه ,دانلود پرسش نامه اتوماسیون ,دانلود پرسش نامه نگهداری و تعمیرات,دانلود پرسش نامه اتوماسیون نگهداری تعمیرات ,دانلود پایان نامه ارشد مدیریت ,دانلود پروژه کارشناسی ارشد مدیریت ,اتوماسیون و نگهداری تعمیرات ,نگهداری و تعمیرات,دانلود پروژه فوق لیسانس مدیریت ,دانلود پژوهش کارشناسی ارشد مدیریت ,پژوهش و تحقیق ,پایایی و روایی
گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدای علاقمند کردن دانش آموزان به درس ریاضی و فعالیت های عملکردی مثل جدول ض
- دانلود,رایگانی,دانلود رایگانی,خرید دانلود رایگانی گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدای علاقمند کردن دانش آموزان به درس ریاضی و فعالیت های عملکردی مثل جدول ضرب با راهکارهای خلاقانه,خرید دانلود رایگانیگزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدای علاقمند کردن دانش آموز,,,
پرسشنامه مهارت های اجتماعی گرشام و الیوت (فرم معلم)
- پرسشنامه مهارت های اجتماعی گرشام و الیوت (فرم معلم),مهارت های اجتماعی گرشام و الیوت (فرم معلم)
پرسشنامه منبع استرس (شغل)
- پرسشنامه منبع استرس,پرسشنامه منابع استرس,پرسشنامه منبع استرس شغل,پرسشنامه منبع استرس (شخصیت),پرسشنامه منبع استرس (شغل),دانلود پرسشنامه منبع استرس,دانلود رایگان پرسشنامه منبع استرس,پرسشنامه رایگان منبع استرس
دانلود فایل WORD پرسشنامه: شناسایی سیکل بهره وری روزانه
- دانلود فایل WORD پرسشنامه شناسایی سیکل بهره وری روزانه ,پرسشنامه بهره وری,پرسشنامه شناسایی سیکل بهره وری روزانه
پرسشنامه سیاهه اضطراب امتحان ابوالقاسمی و همکاران
- مقیاس اضطراب امتحان TAI,پرسشنامه اضطراب امتحان,پرسشنامه اضطراب امتحان 37 سوالی,پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی,دانلود پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی,پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی و همکاران,دانلود پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی و همکاران
مقاله بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان
- دانش آموز, آموزش و پرورش , خانواده ی پر جمعیت ,وضعیت تحصیلی نا مطلوب ,امکانات کمتر
عنوان گزارش تخصصی چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم
- عنوان گزارش تخصصی چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم, عنوان گزارش تخصصی چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم, , عنوان گزارش تخصصی چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم
نحوه ی کمک کردن دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی
- نحوه ی کمک کردن دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی,کمک کردن دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی
مبانی نظری مشتاق کردن دانش آموزان به نماز
- مبانی نظری مشتاق کردن دانش آموزان به نماز ,مبانی نظری ,مشتاق کردن دانش آموزان به نماز